2023-07-28

[Best POP] Halo - Beyonce : 원곡가사/한글번역

Halo - Beyonce(비욘세)

 
Beyoncé - Halo


[원곡 가사]                      

Remember those walls I built?
Well, baby, they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standin' in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm lookin' now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby, I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo
I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like fallin'
Gravity can't begin
To pull me back to the ground again

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out

Everywhere I'm lookin' now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby, I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo
I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo

I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo
I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo

Halo
Halo, ooh

Everywhere I'm lookin' now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby, I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo
I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo

I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo
I can feel your halo (halo), halo
I can see your halo (halo), halo



[한글 번역]                      

기억해, 내가 쌓은 그 벽들을
음, 그 벽들이 무너지고 있어
싸움을 하지 않았어
소리조차 내지 않았어

너를 안으로 들여보낼 방법을 찾았어
하지만 나는 진심으로 의심한 적이 없었어
너의 헤일로 빛 아래 서있을 때
이제 나는 내 천사를 가졌어

깨어난 것 같아
내가 가진 규칙을 너는 깨뜨리고 있어
이건 내가 감수하고 있는 위험이지
나는 너를 절대로 배제하지 않을 거야

지금 내가 어디를 보든
너의 포옹에 둘러싸여 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 볼 수 있어
너는 나의 구원의 은총이라는 걸 알아

너는 내가 필요로 하는 모든 것이자 더 많아
그건 네 얼굴 전체에 쓰여져 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어
그게 사라지지 않길 기도해

내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로

햇빛처럼 나를 강타했어
어둠 속을 태워버리며
너만이 내가 원하는 유일한 사람이야
너의 빛에 중독된 것 같아

다시는 떨어지지 않으리라 맹세했는데
하지만 이건 떨어지는 게 아니라는 걸 느껴
중력도 나를 땅으로 다시 당겨오지 못해

깨어난 것 같아
내가 가진 규칙을 너는 깨뜨리고 있어
내가 감수하고 있는 위험이지
나는 너를 절대로 배제하지 않을 거야

지금 내가 어디를 보든
너의 포옹에 둘러싸여 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 볼 수 있어
너는 나의 구원의 은총이라는 걸 알아

너는 내가 필요로 하는 모든 것이자 더 많아
그건 네 얼굴 전체에 쓰여져 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어
그게 사라지지 않길 기도해

내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로

내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로

헤일로
헤일로, 우우

지금 내가 어디를 보든
너의 포옹에 둘러싸여 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 볼 수 있어
너는 나의 구원의 은총이라는 걸 알아

지금 내가 어디를 보든
너의 포옹에 둘러싸여 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 볼 수 있어
너는 나의 구원의 은총이라는 걸 알아

너는 내가 필요로 하는 모든 것이자 더 많아
그건 네 얼굴 전체에 쓰여져 있어
자기야, 내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어
그게 사라지지 않길 기도해

내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로

내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 느낄 수 있어 (헤일로), 헤일로
내가 너의 헤일로를 볼 수 있어 (헤일로), 헤일로


[Halo (Single & Remixes)]


Halo (Single & Remixes)
Halo (Single & Remixes)

Halo는 20009년 1월에 발매된 디지털 싱글 앨범이다. Single & Remixes 앨범은 라디오 에디션 Halo와  4곡의 Club Remix로 구성되어 있다. 

1. Halo(Radio Edit) (Title)
2. Halo(DaveAude Club Remix)
3. Halo(Gomi Club Remix)
4. Halo(Karmatronic Club Remix)
5. Halo(LostDaze Club Remix)


#Beyoncé  #Halo  #비욘세  #원곡가사  #가사  #한글번역



댓글 6개:

  1. 잘듣고 갑니다.
    가사도 퍼가요~~

    답글삭제
  2. 댓글 입력이 안되네요
    이제 될려나?

    답글삭제
    답글
    1. 가끔 안되는 경우가 있는데 페이지 다시 로딩하고 작성하시면 되요~

      삭제

▲Goto Top